"Дніпровагонмаш" (ДВМ, Кам'янське Дніпропетровської обл.), контрольоване фінансово-промисловою групою "ТАС" бізнесмена Сергія Тігіпка, в рамках співпраці з австрійськими партнерами в межах інноваційного проєкту TransANT відвантажило перші полегшені модульні вантажні вагони (MultiBOX), призначені для експлуатації на залізницях Євросоюзу.

"Наразі MultiBOX проходять необхідні випробування на відповідність європейським нормам, а "Дніпровагонмаш" уже працює над виконанням наступних замовлень не лише на модульні конструкції, а й на вагони, готується відкривати для себе нові можливості європейського ринку", — ідеться в повідомленні на сторінці підприємства у фейсбуці.

Як повідомлялося, на початку 2023 року кіпрська T.A.S. Overseas Investments Limited з групи "ТАС" отримала 40,03% в австрійській TransAnt GmbH (Лінц) — спільному підприємстві, створеному австрійськими ÖBB Rail Cargo Group і voestalpine Stahl GmbH для виробництва інноваційних та економічно ефективних залізничних вантажних вагонів.

Раніше в інтерв'ю виданню Forbes Ukraine Тігіпко зазначив, що створене СП з австрійськими партнерами, за вироблення 100 вагонів на місяць для "вузької" колії, стане третім виробником у Європі.

Інноваційний вагон компанії TransANT являє собою платформу з регульованою під час виробництва довжиною, може використовуватися для транспортування контейнерів. На платформу встановлюються різні вантажні модулі (надбудови).

У повідомленні ДВМ зазначається, що подальший розвиток проєкту, вдосконалення виробничого процесу, розширення досвіду роботи в рамах українського та європейського нормативного поля — це можливість забезпечити роботою як колектив ДВМ, так і багато партнерських компаній — постачальників сировини і матеріалів.

"Залізничні вагони Україна здатна виробляти практично зі 100% локалізацією. З української руди виплавляється сталь, листовий прокат, з яких надалі виготовляють  кузов, візки, підшипники, колісні пари, литво. Окремо всі ці товари вже сертифіковані для реалізації на ринку ЄС. Тож настав час постачати в Євросоюз і цілі вагони", — написав у фейсбуці заступник голови парламентського комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський, який був присутній під час відправлення продукції.

При цьому він пояснив, що до освоєння нових видів вантажних вагонів підприємство підштовхнули, зокрема, складна ситуація з руйнуваннями портової інфраструктури через обстріли російськими військами і нестабільна робота зернових коридорів, що вплинула на зміну логістичних маршрутів.

Як повідомлялося, 2022 року реалізувало 623 вагони, що на 35%, або на 162 од., більше, ніж 2021 року. За словами Тігіпка, поточного року виробляли 20-40 вагонів на місяць, що є вкрай низьким завантаженням для заводу.

"Тому інвестуємо в європейський ринок. Модернізацію під їхні вимоги повністю провели", — розповів він в інтерв'ю.

Чистий дохід ДВМ за 2022 рік зріс на 77,3% — до 1 млрд 108,7 млн грн, чистий прибуток становив 48,64 млн грн проти збитку 111,3 млн грн.

Група "ТАС" заснована 1998 року бізнесменом Сергієм Тігіпком. Сфера її бізнес-інтересів охоплює фінансовий сектор (банківський і страховий сегменти) та аптечний, а також промисловість, нерухомість, венчурні проєкти.

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Может Заинтересовать

«Укрнафта» збільшила запаси на 3 млн тонн нафти та 0,6 млрд куб. м газу

ПАТ "Укрнафта" збільшило запаси та ресурси більше ніж на 3 млн тонн нафти та 0,6…