Продаж традиційних міцних спиртних напоїв активно зростає у Південній Кореї завдяки їхній популярності серед молодих людей, пише видання Korea Bizwire.

Реалізація алкоголю місцевого виробництва в мережі Lotte Mart Co. зросла на 15% у січні-квітні. У 2022 році показник збільшився на 16,7%, у 2021-му підскочив на 36,9%.

Мережа універмагів CU також демонструє темпи зростання продажу цієї категорії напоїв понад 10% з 2020 року.

Більше половини (54,1%) усього продажу традиційних південнокорейських видів міцного алкоголю припадає на покупців віком від 20 до 50 років, зазначає видання.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Может Заинтересовать

Україна та Словаччина планують завершити реконструкцію електроінтерконектора Мукачево — Вельке Капушани до кінця 2028 року — Шмигаль

Прем'єр-міністр Денис Шмигаль заявляє, що Україна та Словаччина планують завершити рек…